Rapport efter dag ett.


Ikväll ska jag bli skönt full. Stort leende och obrytt beteende. Jag ska inte ens bry mig om att irritera mig på folk som sjunger med fel i låtar. Jag ska bara vara glad och släppa loss. Sluta vara så jävla stel och sur.

Igår var helt okej men ikväll blir bättre. Det känns konstigt att kalla sångaren i Mustasch för Ralf men han hette det ju faktiskt före vår Ralf.

Leif sover eftersom han var uppe i ottan i morse och handlade lyxfrukost. Guld värt.

Våra nya grannar ovanför verkar humana. Väldigt lovande!

HeJdÅ

Kommentarer
Postat av: Terran

Åh! Blir gladfull för mig också! Jag vill också gå runt på ug med ett brett flin!

2009-02-28 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0