Sådärja.


Nu har jag en frisyr. Tre kilo mindre hår och lite längre på vissa ställen.

Gårdagen var över förväntan, tack och lov!

Mamma och jag hade en mysig dag på Strömpilen trots stormen.

Vi höll på med varandras hår i fyra timmar sen. Skönt att moroten var en pizza och massor med vin. Träffade mycket kul folk ute och dansade exakt lika mycket som jag gillar att göra.

Hamnade på en tremansefterfest tills Leif och Ralf hämtade hem mig. Vid fem kom vi hem, vilket är sent för att vara Umä.

Ralf skäller i fönstret, Leif sover under filten.

Jag har ätit chokladbollar till frukost.

Bilder av hår kanske dyker upp.

H.e.j.d.å.

Kommentarer
Postat av: jane

heejjjj

2009-02-22 @ 20:03:31
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0