Tatueringsångest.


Efter mycket noga genomtänkt övervägande har jag kommit fram till att jag nog inte kan tatuera in min mammas vackra profil på armen över mitt nuvarande 90-talsmotiv. Det var en kanonbra idé men den jag ska täcka sitter för mycket i mitten av armen för att det ska bli bra. Tror det kommer att se ut som en svart blobba bara och det vill jag absolut inte förknippa med min mor. Om du läser det här mamma så håller du antagligen med mig va? Kanske att jag får göra det motivet på min andra, tomma arm. Där skulle det nog bli bättre.

Enda problemet är ju då att jag har tid på en studio om en vecka och fyrtio minuter. Lite sent att avboka så jag funderar på att bygga ut mina stjärnor på benet lite och fundera på vad fan jag ska täcka mitt 15-årsmisstag med.

Så mycket hud, så lite tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kan jag på bloglovin se att du skrivit inlägg som inte finns här? error 404-file not found står det bara.

Ångrade du dig?

Gör några stjärnor och be om råd, du får inte kasta bort tiden!

2009-02-18 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0