TK.


Vet ni, att efter natten som var är jag så jävla trött så nu ska jag sova.

Har jag gnällt mycket över veckan än? Inte? Jobbar sex dagar i rad. Onsdag jobbar jag elva timmar. TACKAR.

Slut på gnäll och start på bra: På onsdag förmiddag ska vi en färgtekniker på salongen och få testa lite roliga saker på frivilligas hår. Det är alltid kul med lite inspiratione, som det heter på italienska. Eller hur Tony?

God katt

God hatt

God ratt

God matt

God smatt.


P.S. Idag har min styvsyster Anna och hennes kille varit ihop 14 år. FJORTON år. Märk väl att dom inte ens hunnit fylla 30.
Dom får mig att tro på framtiden. Finfina familjen, grattis!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Si

2009-02-10 @ 15:17:50
URL: http://www.rogerwhore.blogspot.com
Postat av: Carro - en fruga från förr

Hej gamm-frugan! Hoppas du har det kalasbra uppe i Norr! Här i götet e de som vanligt. Men hittade din härliga blogg idag och då blev jag lite gladare :) Kramarrrr carrovandevelde

2009-02-10 @ 20:02:14
Postat av: Anonym

Tåni: Tackarrr!



Carro: Välkommen hit! Kul att ha dig som läsare. :)

2009-02-10 @ 21:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0