Bus-hej.


Hej, jag bus-bloggar från jobbet. Har slutat och sitter här i kassan i mörkret.

Ute är det cirka tusen minus så jag är inte så sugen på att gå hem. I övrigt är jag väldigt sugen på att gå hem för lägenheten börjar bli riktigt mysig! Ska lägga upp bilder när internet någon gång startar igen.

Resten av veckan kommer att gå i hårets tecken. Jobb samt fixa Leifs, mitt och chefens hår efter jobbet imorgon och fredag. Har iiiingen aning om vad jag ska göra med håret på balen. Ingen som helst jävla aning.

HJÄLP!

Nu ska jag tjyv-färga ögonbrynen och sen smita hem.

Håj!

Kommentarer
Postat av: T

det är bra att tjuv-göra saker. Tjuvkika, tjuvröka, tjuvlåna bilen. Lycka till med håret, du kommer va dashing (fint ordval) vad du än gör.

2009-01-07 @ 20:35:17
Postat av: Anna

Vilken bustjej! Skulle också vilja kunna tjuvfärga ögonbrynen. jag kan möjligtvis tjyv ta hem lite tena blöjer eller lite kissunderlägg till sängen!! Nån som är intresserad...

2009-01-07 @ 20:55:27
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0