Då är det bestämt!


Hästlugg it is! Var egentligen nästan säker på att jag ville göra det redan innan jag frågade er men nu efter denna underbara respons så känner jag mig ännu säkrare.

Lugnt på jobbet idag. Därför kan jag tjuvskriva lite till.

Ikväll ska Leif få en liten makeover. Skägget ska klippas, håret färgas och andra saker som behövs inför en bal.
Själv får jag gott vänta till imorgon efter jobbet och hoppas att chefen inte kletar hårfärg i min panna som fastnar där.

Vet ni, det finns fan inget att skriva om egentligen. Det spösnöar ute och livet är lite vadderat just nu. Jag lever i någon sorts bubbla och där händer absolut ingenting.

Ska försöka leva ett mer actionfyllt liv när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Terran

Själv startar jag mitt nya liv om 55 minuter. Då går jag på mitt första träningspass. Nu du. Är du igång än?

2009-01-08 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0