Fotvård?


I julklapp fick jag och mina kollegor ett presentkort på ett ställe här i närheten som utför diverse behandlingar. Vi fick välja mellan ansiktsbehandling, aromaterapi, massage och fotvård. Efter att Johanna blivit lite lätt misshandlad på sin massage i måndags bestämde jag mig för att testa lite fotvård. Har aldrig någonsin gjort något sånt och jag tycker synd om den som ska utföra det på mig. Helt sjukt att det tar 75 minuter också. Vi får se om det blir ett fint resultat, fick tid den 7:e februari.

Nästa helg ska vi på hundkurs med Raffe Renström hela helgen. Han ska äntligen bli väluppfostrad. Känns jävligt drygt att lägga en hel helg på det men hellre det än en kväll i veckan i tio veckor. Hoppas bara den ger nåt. Kanske att han slutar stänga av öronen när han är lös? Eller att jag inte får glömma bajspåsen hemma mer?

Sitter på jobbet som vanligt. Om en vecka har vi förhoppningsvis internet nu. Vilken lyx!

Det är så jävla lugnt nu. Ingen har pengar. Lönen kommer på fredag, det märks. Idag har jag haft två kunder. Herrekors.


Tröstade mig med att köpa en gigantisk hårinpackning. Nu känns det lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Anna

har du nickes mailadress?

2009-01-24 @ 10:35:15
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0