Hej från soffan.


FINALLY! Internet i hemmet! Dock är det inte säkert att det är vårt internet, kundtjänstfolket var lite osäkra eftersom vi fått en uppkoppling som är en miljon gånger långsammare än vår vanliga.

Jag har jobbat ikväll och nu har vi smällt i oss hemgjorda hamburgare. Inte alls nyttigt.

Hundkursen i helgen är inställd för vår del också. På anmälan stod det att kursen skulle hållas i Umeå men nu har vi fått reda på att den är i nån jävla bygdegård drygt en mil utanför stan. Vi tar oss inte dit! När Leif ringde och drog tillbaka anmälan fick han också reda på att vi måste betala 700 spänn för att vi avbokade så nära inpå. Så jävulskt alltså. Det är ju falsk marknadsföring. Jag ska stämma!


Vi firade två år igår förresten. Det kan låta töntigt och kort för vissa av er som har decennium-långa förhållanden bakom er men för mig är det grymt! Allt är fortfarande så fint och underbart så jag är helt nöjd.

Nu är jag i alla fall tillbaka! Ska försöka fixa lite roliga bilder på lägenheten och visa hur det ser ut. Myyyycket jobb kvar än så länge men det artar sig! Bjuder på en balbild så länge:


Kommentarer
Postat av: Terran

skönt att ha dig tillbaka. och betala INTE dom 700kronorna. det är ju helt fel. hota med stämning annars.

2009-01-28 @ 22:30:26
Postat av: Anonym

jag svarade på min egen blogg....jag vet fortfarande inte hur man gör gällande kommentarssvar.

2009-01-28 @ 23:01:03
URL: http://linkan82.blogspot.com
Postat av: Anna

vilket par.... så tjusiga!

2009-01-29 @ 12:41:55
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Frida

Betala inte, hota med stämmining & NV artikel... hehe;-)

VAd fina ni var & grattis till 2 år

2009-01-30 @ 08:20:47
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0