Ja, jävlar.


Jag saknar internet så det värker i mig. Jag känner mig helt utanför utan msn. Vad har jag missat?

Samtidigt är det rätt skönt att inte sitta vid datorn så mycket. Igår gick jag till exempel och la mig okristligt tidigt i stället.

Sitter på jobbet där det är ap-lugnt. Januari är riktigt tråkigt faktiskt. Leif och Ralf kommer snart förbi och då ska vi köpa biljetter till både House of metal och Sweden rock! Sen blir det bröd och vatten resten av månaden men what the heck. Måste börja ha saker att se fram emot nu.

Funderar även på att boka tatueringstid. Dit jag vill gå är det riktigt lång väntetid så om jag bokar nu hinner jag kanske spara pengar tills dess.

Nu måste jag börja ta tag i saker va. Umgås, träna och påta. Det ska bli mina slagord. NU JÄVLAR!

Kommentarer
Postat av: Anna

vet du nån bra sida där man kan kolla tauteringsideer? Jag å Matte funderar på att ge varandra en i 30 års present.

2009-01-14 @ 21:30:25
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Steamer

man ångrar tatueringar

2009-01-16 @ 22:16:50
URL: http://www.youtube.com/user/St3amer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0