Jamen, just det!



Det blev ju en hästlugg! Bild kommer kanske. Min chef sa att jag såg asiatisk ut i den. Det borde väl vara en komplimang? Eller?

FÖRRESTEN! I sommar är det ju en festival i början på juli som heter Arvikafestivalen. Ett av mina favvoband Depeche Mode kommer dit så jag måste ju åka. Leif är också sugen men vi vill få ihop ett grymt jävla gäng som ska åka. Någon som är sugen? Det har släppts många bra band redan men kommer fler närmare sommaren.

www.arvikafestivalen.se är adressen till deras hemsida. Häng på nu!

Kommentarer
Postat av: Bolin

som sagt, jag funderar på det. Fast det är en massa folk jag känner som ska dit och jobba. Så det står väl lite mellan det och åka dit som besökare....jag återkommer när jag har bestämt mig.

2009-01-20 @ 15:31:08
Postat av: Emma

Festivaler är ju ALLTID trevliga... fast det beror på om jag är cool nog att hänga i erat crew....

2009-01-20 @ 21:31:03
Postat av: Emma

Festivaler är ju ALLTID trevliga... fast det beror på om jag är cool nog att hänga i erat crew....

2009-01-20 @ 21:31:13
Postat av: Elisabeth

Bollan: Låter kanon! Att jobba där kanske vore nåt också? Det har jag inte tänkt på...



Flygarn: Du är fan coolast!

2009-01-21 @ 18:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0