Lördaaag.

 
Här kommer lite bilder. Ska som sagt fota lite på lägenheten samt utanför den och visa. Ni måste ju få se vilket radhus vi bor i!



Leif och Tela. Hon är en otroligt söt jycke. Hennes mamma Jossan bor cirka två minuter från oss så vi hon är ofta och hälsar på sin gudson Ralf.



En suddig bild på min stackars lugg. Kommer nog spara ut den på en gång. Mitt övriga hår är lite för kort än för att luggen ska passa sig. När fan ska jag lyckas få långt hår?!



Ralf är trött efter dagens besök.

Leif har hittat sin rätta plats och står nu och diskar. Jag skyller på att jag har händerna blöta hela dagarna och inte vill riskera att bli överkänslig och på så sätt slipper jag diska.

Kvällen som sådan blir ruskigt lugn. Jag är sugen på lite folköl och guitar hero/singstar. Det ska styras upp!

Nu blir det en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0