Say hello to my little friends!


Jag älskar produkter så till den milda grad att jag har för många. Ofta hinner dom bli för gamla för an användas när mer än hälften är kvar. Därför blev jag alldeles tårögd av lycka igår när vi fick in massa grymma produkter i miniformat. Dom är ungefär hälften så stora som originalen men kostar ynka 69 kronor styck. Den rosa till vänster till exempel, kostar 299:- när den är dubbelt så stor. Jag har ingen aning hur det här går ihop. Det enda jag vet är att när man dessutom drar bort personalrabatten är det nästan som att få saker.

Ska bli extra kul att fixa håret idag!


Kommentarer
Postat av: linda lu

finns dom att köpa hos er nu? måste komma förbi en sväng i sånna fall:)

2009-01-31 @ 20:34:30
Postat av: Roger Whore

Den längst till vänster såg ju ut som..ja..ni vet..

2009-02-01 @ 21:07:56
URL: http://www.rogerwhore.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Roger: Du är inte den första (killen) som kommenterar detta.

2009-02-02 @ 10:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0