Ja' fatta' int!



Hur fan kan jag vara så trött redan efter två arbetsdagar? Axlarna och ryggen är helt döda och jag bara stirrar på skärmen utan att blinka. Jag har redan sovit en sväng på soffan och jag längtar redan tills jag får lägga mig på riktigt. Först blir det godis och lite True Blood som vi har gett ett försök.

Vi skulle egentligen hälsa på Jossan och J en svängom men det regnar ju så ini fan att man knappt vågar sig ut. Sen jobbar ju jag imorgon också och måste upp i godan tid. Hoppas vi är välkomna till dom nån annan dag i helgen.

Nu måste jag ta en paus för att gäspa.

Kommentarer
Postat av: hanne

härligt att ha dig tillbaka i alla fall! Trots tröttman... :)

2009-07-25 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0