Lite göttig.




Idag har jag haft en bra dag på jobbet. Fina kunder, inga förseningar, bra försäljning. Ibland (ofta) älskar jag verkligen det jag gör hela dagarna.

Vi ska flytta för fan, äntligen. Kan inte vänta tills vi får göra oss hemmastadda på rikt. Plus att Ralf ska vara på dagis i helgen så vi får jobba ordentligt, samt gå på bio och middag imorgon.

Vi hade Ralf lös nere vid älven nyss och han var helt fantastisk. Han sprang som en jävla galning och lyssnade på oss när vi ropade. Jag blir gråtfärdig. Det finns nog hopp för kraken.



Så ja, jag är göttig. För att väga upp det tänker jag på att jag på min lediga dag imorgon ska till jobbet för en av mina kunders skull, han ska gifta sig så jag kände att självklart ska han få klippas. Det är ju en grymt stor dag!

Även har jag lyckats dra på mig något av en semestermage. Inte så konstigt med tanke på att jag äter mycket och tränar inget. Måste ta tag i det här!

Kommentarer
Postat av: Frida

2009-08-01 @ 17:07:51
Postat av: Frida

Jag har också en lite semestermage som jag måste jobba bort och ta tag i träning varför är det så svårt, man blir som alltid lite sommartjock hehe

2009-08-01 @ 17:08:41
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0