Nu är det hårfixardags igen!

 Ja, jag är värdelös på att se likadan ut länge! Nu har jag haft den här färgen typ sen valborg. Börjar ha utväxt plus att den är rätt dassig i ett annat ljus.

SååååÅÅÅ. Nu måste det färgas igen. Frågan är ju då om jag ska fortsätta på den här linjen och färga guldbrunt ELLER om jag ska bli kopprig igen. Jag älskar ju att vara det.

Vad sägs?!




Kollade förresten på lite gamla bilder från datorn som var sen i höstas. Jäklar vad både mitt och Leifs hår har växt ändå! Känns skönt!


Det går en film på trean nu som verkar aptöntig. En tjej är på maskerad och har en mask endast över ögonen och då känner ingen igen henne. Bara på film säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0