Semestrig.


Jag orkar inte uppdatera här nåt när jag har semester, återkommer när vardagen kommit tillbaka. Det är ju inte så många dagar kvar nu.

Skrev ett inlägg igår som verkar ha försvunnit. Konstigt.

Sardinien var i alla fall fantastiskt!
Resten av semestern spenderas mestadels i Burträsk där vi vilar upp oss till max!

Idag har Leif och jag firat vår födelsedag med hela tjocka familjerna till oss båda! Soligt blev det och många fina gåvor fick vi.

Nu ska jag återgå till att göra inget.

Vi hörs!




Förresten! Jag blir så glad när jag får kommentarer, särskilt när Frida Lindström skrev häromdagen! Det var verkligen länge sen! Hoppas du mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0