Vilken start!


Ja, men vad tror ni händer på min första dag då? Fick tillbaka min sax från slipning och klippte av mig vänster långfinger när jag klippte den första av åtta kunder idag. Oj, oj, oj vad det blödde. Eftersom jacket sitter på en led som böjs hela tiden hinner det aldrig läka, plus att jag ju är blöt om händerna hela tiden så att alla plåster halkar av. Herrejisses, saxen är verkligen ett vapen.

Lyckades ju självklart inte somna igår heller. Så jag är helt sliten nu och känner inte att jag haft fem veckors semester längre. Skulle behöva fem till. Det blir säkert bättre imorgon!

Nu ska vi gå och handla stuff till milkshake. Göttgöttgöttgööööttttt.



Coolt moln va? Ser ut som en drake uppe till höger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint att ha dig tillbaka! nice photo:) jag hör av mig när jag är tillbaka i stor stan. kram på dig

2009-07-23 @ 22:20:21
Postat av: Anna

är du också molntokig;) Matte kollar in molnen hela tiden!!

2009-07-23 @ 23:02:18
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Krull

Det är ju den flygande hunden i den oändliga historien

2009-07-25 @ 13:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0