Lite nyheter:


Vi har fått en lägenhet (igen)! Vi flyttar i augusti eller september och nu ska det jävlart bli bra!

Terran ska komma hit alldeles strax och hänga. Får passa på, hon åker nämligen söderut imorgon. Tråkigt som fan att vi inte bor närmare. I helgen SKA jag även träffa Jossan, det var äckligt länge sen!

Har bara två dagar kvar att jobba nu innan jag får ledigt på söndag. I vanliga fall är man ledig måndag också när man jobbat helg men jag ska plåga mig och jobba ändå. Det är ju bara fyra dagar och sen SEMESTER!

Om två veckor är vi utomlands!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka trevliga nyheter:-) Roligt med flytt:-) Grattis

2009-06-13 @ 22:34:58
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/
Postat av: Anna

Grattis till nya lägenheten- hoppas det blir bra den här gången. jag väntar spänt på bilder!! Var ligger nya lägenheten då?

2009-06-14 @ 12:43:11
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0