Sista söndagen innnan semestern.


Vi sitter och tittar på Americas next top model, nya säsongen. Som vanligt hatar man direkt alla. Men ändå älskar jag det.

Helgen har varit sjukt lugn. Tänkte först gå till Kristoffer och dricka öl igår men jag orkade fan inte. Min hjärna och kropp är snart slut. Tack gode gud för semester! Fyra dagar kvar att jobba. Det är inte så att jag inte gillar mitt jobb men jag är sjukt mycket bättre på det när jag är pigg.

Vi har storstädat hela lägenheten och Leif har bakat bullar. Jag hoppas att jag någon gång blir en bra hemmatjej som puffar upp kuddar, bakar stora muffins med glasyr och syr gardiner. Hur blir man en sån? 
 
I alla fall så har vi bestämt att när vi flyttar ska vi lägga mer pengar på hemmet. Jag måste också lägga lite pengar på underkläder eftersom jag råkade missfärga typ 60% av de jag äger. Ljusblått är inte min grej. Inte tvättning heller tydligen. ÅhhhHHH!

Nu ska vi snart ge oss iväg till Jossan och Jonas. Dom har köpt en lägenhet som dom håller på att måla för fullt så vi tänkte bjuda på lite paus-bullar.



Bild tagen med vår nya kamera!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg bild!!



Det är nog bara att acceptera sina goda och mindre goda sidor. Vissa är typiska bulltjejer andra är bra på annat. men du verkar ju ha hittat en karl som kan baka bullar så då gör det ju inget.... Min är helt sjukt bra på att bygga blombänkar ;) Ni får väl komma förbi och kolla in senaste tillskottet...

2009-06-14 @ 19:22:30
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tusen tack för paus bullarna :-) Galet goda! Kul med besök, längtar tills vi får se det nya lägenhets tillskottet. Man kanske kan gå en kurs på hur man bakar goda bullar och puffar kuddar... Om det fanns en sånn skulle jag va först i kö.. sov gott/J

2009-06-14 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0