Straight vs. lockigt.


I måndags plattade jag mitt hår för första gången på väldigt länge. Leif gick omkring och var paparazzi och nu när jag kollade på bilderna insåg jag vilken skillnad det blir på utseendet när det är rakt i stället för mitt egna lockiga. Just nu trivs jag bäst med lockigt rufs. Tur är väl det, för det tar typ fem minuter att fixa på morgonen!

Vilken stajl är bäst?

Sur och plattad?



Eller lockigt?




Ursäkta mina fula miner på båda bilderna.


I alla fulla fall, jag fullkomligt älskar min hårfärg nu. Gjorde lite fler tunna slingor i måndags och tonade det för få bort lite kopprig ton och få fram mer guld. Sjukt att jag var svarthårig för en och en halv månad sen ändå! Det här känns grymt sommarfräscht och jag hoppas att det bleks lite utomlands också.

Nu ligger jag i sängen och laddar för morgondagen. SJUUUKT många kunder att klippa. Så många med så mycket hår. Jag kommer att stressa och bli sen men samtidigt ha sjukt kul för jag vet vilka alla är och det är grymma personer! Mina kunder är faktiskt rätt bra ändå. Sen har jag semester. S-E-M-E-S-T-E-R.

Vi åker till Leifs föräldrar imorgon kväll och sen till Burträsk på midsommarafton. Tillbaka till Umeå måndag eftermiddag och sen åker vi till Sthlm på tisdag kväll. Sover en natt på hotell där och sen äntligen får vi åka till Italia!



Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna

lockigt helt klart!!!



ha en underbar midsommar och en härlig semester!!

2009-06-18 @ 15:46:25
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

väldigt snygg färg! hoppas ni får en superduperbra semester!

2009-06-18 @ 19:43:24
Postat av: hanne

glömde visst skriva att det var jag...

2009-06-18 @ 19:44:50
Postat av: Frida

Ska ni också gifta er där?

2009-06-19 @ 10:01:48
URL: http://fridasblogg-frida.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Tackarrrrrrrrrrrr! Jag gillar nog också lockigt bättre.



Frida: NEJ, vi ska inte gifta oss där. :) Är det nån annan som ska det?

2009-06-19 @ 16:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0