Cleaning out my closet.


Eller i alla fall städas lägenheten för fullt. Fick ta en paus när jag skar mig i fingret på en glashylla i badrumsskåpet som var vänd åt fel håll.

Igår kväll började vi se ikapp oss på alla missade Greys-avsnitt. Hann med fem igår och ett nyss. FAN så bra. Det är ju oliiiidligt. Har drömt om sjukhus hela natten.

Nu ska jag en sväng på stan och inhandla springkläder. Tighta spandexbyxor och en vindjacka eller nåt sånt. Sen blir det vatten och luft till frukost, lunch och middag fram till lön!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha snyggt jobbat att städa! Du eller ni kanske har lite energi att bjuda på? Helt slut efter att ha tagit på mig skidorna och blixtrat fram i spåret! Sjukt kul! Jag ska nog till Umeå i helgen som kommer. Vi kan ju höras och se vad ni ska hitta på, kanske kan ses över en kaffetår?

Kan inte vänta tills jag får se dina löpar brallor!

Kram kram

/J

2009-03-22 @ 14:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0