En bisschen träning.


Idag har jag som vanligt gått till och från jobbet. Jag sprang nästan hela vägen till eftersom låset på cykeln inte gick få upp och jag blev sjukt sen.

Nu har jag även återupptagit bekantskapen med min tränings-dvd. Perfekt på vintern när man har tusentals ursäkter till att inte träna. Jag insåg att jag under min tre veckors förkylning är hemskt otränad. KAN bero på lite lätt alkoholintag på sistone också. Hur som, nu måste jag ta tag i det här. Min rygg behöver det.


Möte imorgon klockan åtta på morron. Frukost och lite allmänt klagomål/beröm från chefen. Hoppas på det sistnämnda.

Ska ta en sjukt lång dusch nu och ta vara på min egen-tid. Sen lägga mig i sängen som min underbaring bäddade rent innan han åkte.

Om jag hade mer pengar hade jag fan velat ha Leif som hemma-man jämt. Han är bäst!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0