Galenskap.


Alltså, lyhördhet verkar vara det värsta jag vet. Nu låter det som att grannarna ovanför tar upp stenbumblingar och kastar dom i golvet. Det är två veckor sen dom flyttade in och dom flyttar fortfarande saker som galningar. Detta hade ju varit helt okej och normalt om det inte hade varit så att jag måste lyssna på varje ljud.

Jag blir helt stirrig och arg. Vad ska man göra? Det går ju inte be dom sluta leva och prata eftersom det ju är deras rättighet. Vi måste helt enkelt flytta.




Kommentarer
Postat av: flygarn

Jag hör dig syster! HUS är det enda svaret. Måste få 3 miljoner N-U!!!!

2009-03-14 @ 10:35:15
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Ja! Funderar på att ställa upp i nån dokusåpa och vinna lite pengar så jag kan köpa ett hus och kanske ett helt kvarter eller en hel by så man slipper ha grannar att störa sig på!

2009-03-14 @ 11:12:46
Postat av: Anna

eller flyttar ni helt enkelt till en by där man kan få ett fint hus för 200-300 000kr!

2009-03-14 @ 12:58:49
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Anna: Jo, det är inte helt omöjligt det heller. Vi har lite planer... :)

2009-03-14 @ 14:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0