Hurtig morgon.


I morse vaknade Ralf ovanligt tidigt, strax efter åtta. Eftersom vädret är underbart bestämde vi oss för att gå på en vandring. Ganska snart träffade vi en tjej som också hade en Dvärgpinscher så vi har gått längs älven tillsammans med hundarna lösa fram tills nyss. Perfekt för både mig och Ralf. Vi bytte nummer så att hundarna får träffas snart igen, tror Ralf blev lite kär.

I övrigt har det inte hunnit hända så mycket. Dagmatten ska snart hämta Raffe och sen ska jag upp till NUS och få skäll av sjukgymnasten för att jag har förstört mig.

Nu ska jag ta en dusch. HÅJ.

Kommentarer
Postat av: Krull

Är hon singel? :)

2009-03-18 @ 17:06:21
Postat av: Anonym

Krull: Haha, hundtricket funkar även fast du inte ens träffat hunden eller henne. Hon är singel. :)

2009-03-18 @ 20:26:55
Postat av: Anna

Kom när du vill, det är du som vet hur lång tid det tar;) Matte får fixa maten.... Nä men jag kan förbereda mcyket...

2009-03-18 @ 21:18:31
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0