Hurtigrutten.

Leif, Ralf och jag har nu varit ute och sprungit (samt gått). Första bitarna hade jag blodsmak samt dunkande svalj men det började kännas bättre och bättre. I slutändan var jag (tyvärr) göttig och skröt om hur enkelt det kändes redan. Dumt gjort. När vi sedan vände om hemåt insåg vi att vi hade haft världens jävla medvind och fick jogga (läs: gå) hemåt med storm i ansiktet.


Nu dricker vi te och äter apelsin. Det ser inte alls bra ut här hemma. Får se om jag orkar plocka lite imorgon förmiddag. (Nja)

Har i alla fall bestämt mig för att ta mig igenom Stieg Larsson-trilogin nu. Började med första boken och fastnade för nåt år sen. Men dom ska ju vara SÅÅÅÅ bra så jag måste väl kämpa.

Kommentarer
Postat av: Långe Farbrorn

De e sinnesjukt bra. Filmen mä.

2009-03-11 @ 07:26:08
URL: http://slimson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0