Kropp i chock.


Igår låg jag på en bänk i nästan tre timmar och blev tatuerad. När jag var klar var jag tio minuter sen till min kund på jobbet. Jag sprang som en galning och jobbade fem timmar utan en enda rast eller mat.

När jag kom hem var jag död. Mosad arm och kropp. Svimfärdig. Grät när jag tog av plasten på armen för att jag var så missnöjd. Leif försökte trösta och säga att den är fin. Den är stor och kolsvart. Heltäckande kolsvart. Ser ut som ett svart moln. Nu är plasten på igen och tröja över så jag får ha lite distans till den ett tag. Den blir säkert fin med tiden.

Har en sprängande huvudvärk idag men solen skiner så jag hoppas att det ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj stackare... Men det blir säkert bättre med tiden, jag tror den är snygg! Hoppas vi hinner ses i helgen...

kram J

2009-03-26 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0