När fan ska det bli modernt att ha höfter?


Jag är så less på att varje morgon byta kläder tusentals gånger för att lyckas hitta nåt som jag klarar av att se mig själv en hel arbetsdag. Man kollar sig ju nämligen i spegeln ett antal gånger. Modet som är nu kräver att man är rak som ett jävla streck. Enligt alla tabeller är jag inte överviktig och jag vet att jag är normal men samtidigt kan jag inte låta bli att känna mig för stor när jag provar jeans och andra kläder. Ska man vara ett barn för att kunna rymmas i vissa plagg?

Ja, om jag som är 26 känner så här kan jag bara tänka mig hur otroligt svårt det måste vara för tonåringar att må bra med sig själva i dagens samhälle. HUGA.

Fredagen den trettonde idag. Därför startar jag dagen med att vara lite bitter.

Nu kom just hunden. Hon är söt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Precis så känner jag med... jag behöver ju inte vara så snygg i mitt jobb men med dagens mode ser man alltid tjock ut. magen putar ut och man ser gravid ut!! jag vet att jag inte heller överviktig, snarare normalviktig men ändå! Efter två barn får man ju lite mage, så det är väl främst den som är jobbig för mej. Förstår dej så väl...

2009-03-13 @ 19:14:49
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0