One ring to rule them all...


Imorse upptäckte Leif att hans ringfinger var naket. Bart. Tomt. The ring är borta! Nowhere to be found!

Ibland när han blir kall om småhänderna känns ringen för stor så vi tror att den kan ha ramlat av när han varit ute med Ralf nånstans. Borta är den då. Helt sjukt. Vad gör man?

Han blev så nere att jag köpte en superduperfin kofta åt honom som tröstpresent. (Den var rätt fin på mig också)


Om nån vecka ska vi börja inte bara en utan två kurser med Ralf. Lek och lydnad ska han lära sig.

Tre veckor till helg nu! Fort var det gjort!


P.s. Idag har det inte blivit många motionsknop eftersom jag nyss kommit hem från jobbet. Bara vandring till och från arbeit.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt med ringen, men dom säger ju att guld alltid kommer tillbaka.....

2009-03-05 @ 09:21:43
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men fy va trist me ringen! Den måste hittas nån stans... Va kul me kurser, Tela (och jag) skulle behöva göra nått sånt me. Om det bara fanns lite mer tid... Ses imorgon!

2009-03-05 @ 18:20:37
Postat av: Anonym

Fan va jobbigt... hoppas det mirakulöst dyker upp igen.

Jag har ledigt torsdag-måndag runt sista helgen i mars nu (!!) så jag försöker boka upp mig med flyg på torsdag så kan vi va ihop några dagar! Jaaaaaaa!

2009-03-05 @ 22:37:07
Postat av: Anonym

Det var jag förresten, som kommer upp =) /T

2009-03-05 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0