OnSdAg.


Idag är en bra dag! Jag är glad i hågen och positiv. Varför vet jag inte men jag klagar inte.

Det har inte hänt så mycket, kom hem från jobbet efter åtta och har ätit middag. (Dolmiodag)

Köpte även ett par jeans idag och blir nog ett par till imorgon. Köper hellre många och billiga eftersom dom oftast förstörs på jobbet.

Gick bra hos sjukgymnasten också! Var nästan helt hel!

Ja, ni hör ju vilken bra dag det är.

Nu ska jag packa träningskläder, ska till Iksu direkt efter jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med träningen!

2009-03-19 @ 16:59:02
Postat av: Bodbyn

Föresten har du nån bra partymusik så kan du ju ta me nån skiva???

2009-03-19 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0