Schwarzkopf.

Nyss hemkommen från en riktigt bra visning på Folkets hus. Grymt bra mat före också jämfört med många andra såna här tillställningar. En riktig måltid med vegetariskt alternativ. WOW!

Ja, har i alla fall fått ny inspiration och nu är jag sugen på att testa det på nån. Teeeeerran?

Vi fick en goodiebag också och i den var det bland annat hårfärg. Det är lite ovanligt faktiskt, oftast är det mer stylingprodukter man får. I alla fall, färgen heter extra ljusblond kastanj natur. Någon med helt ofärgat hår som vill bli färgad med den? Vet inte riktigt hur den kommer se ut men det låter ju ganska fint. Tänkte att Anna kanske vill ha lite ljusa slingor innan festen? Hör av dig i så fall så kommer jag lite tidigare på lördagen och fixar!

Nu ska jag vila lite i soffan, känns som att jag inte suttit här på flera veckor. Imorgon är det kvällsjobb, torsdag träning på Iksu med Linda och fredag blir hårfix. Lördag kanske blir soffdag då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min vän. Kul med lite nytt trix att prova och en uns med inspiration! Vore det inte blond färg och ett krav med ofärgat hår skulle jag lätt ställt upp. For ever and ever test kanin... Hoppas Umeå strålar ikapp med Burran

/ J och JJ

2009-03-17 @ 22:19:39
Postat av: Krull

När ska vi träna då?

2009-03-17 @ 22:44:25
Postat av: Anonym

Krull: Vi kan träna nån dag också! Har bara typ två gratisträningar på Iksu, annars har jag ju kort på USM.

2009-03-17 @ 22:51:40
Postat av: Anna

Självklart vill jag ha lite proffshjälp. kom när du vill!!!

2009-03-18 @ 09:30:17
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anna

Självklart vill jag ha lite proffshjälp. Är ju alltid kul att bli stylad när man verkligen ska på fest. Du får gärna visa dina sminkkunskaper också!! Du vet jag är inte så bra på sånt;) Så kom när du vill!!!

2009-03-18 @ 09:32:29
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Men om jag kommer lite tidigare på lördagen innan festen så fixar vi det? Kan ju ta ett litet tag med både hår och smink, tror du det går?

2009-03-18 @ 10:48:59
Postat av: Terran

Jaaaaaa!!! Testa dina nya idéer på mig! Boka in mig tidigt som fan på fredag om du vill, det är bara bra så jag tar mig upp. (27e alltså) Väntar med spänning :D

2009-03-18 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0