Sista rycket.

Nu är det snar dags för mig att sova. Tänkte nämligen försöka ta mig ut på en liten motionsrunda imorgon bitti.

Den här veckans kvällar är rätt planerade redan så jag vette fan om jag kommer hinna träna. Linda och jag har ju planerat att bosätta oss på gymmet. Men torsdag kanske, Linda? Jo.

Imorgon är det ju hockey som man måste se fast det kommer vara äckligt nervöst. Tisdag ska jag på visning för Schwarzkopf efter jobbet och onsdag jobbar jag kväll. På fredag ska vi stanna kvar efter stängning och fixa våra hår igen. Inte lika stort ingrepp nu, bara lite utväxtfärg och kanske nåt mer.

På tisdag ska Linda och jag även äta lunch med Emma Lu! Vi har inte setts på ett tag så det blir gött.

Ovanligt aktiv vecka för mig. Kommer fan sakna soffan. Fast det är väl nu när våren vankas som man ska börja göra saker och röra på sig. Jag känner då det eftersom mitt humör inte varit på topp på senaste.


Sen ska jag göra en beställning från Holmen också. Spännande!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0