Skärpning!


Ikväll har Leif och jag agerat lite Lyxfällan åt oss själva. Det krävdes bara ett pyttepyttelitet sammanbrott från min sida så var saken biff. Det var dags för ännu en svacka där jag hävde ur mig saker som att jag inte har nåt att se fram emot och att det händer så jävla lite.

Vi gjorde en snabb budget och insåg att vi är rätt slösiga. Helt i onödan. Så nu ska vi spara kopiösa mängder pengar och åka på en sjukt härlig resa i sommar. Åhh! Jag är så peppad! 

Nu ska vi fixa det här!

Sen ska jag ta tag i min framtid också. Den ligger ju bara runt hörnet.




 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart ska ni åka?

2009-03-10 @ 12:23:27
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Krull

Är det Sweden rock så åsyftas med "utlandsresa"? :)

2009-03-10 @ 18:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0