Som en lördag ska va.


Idag har vi hunnit med rätt mycket eftersom Ralf vaknade vid åtta. Jag har varit på en joggingtur längs älven! På grund av vädret var jag ju inte direkt ensam och alla som joggar är ju fan proffs. Ingen som flåsar eller stannar efter ett tag. Alla har coola kläder som smiter åt runt kroppen. Måste shoppa lite sånt.
    I alla fulla, det gick faktiskt ganska bra. För att få igång min kondis måste jag nog göra det här till en vana. Kanske varannan dag eller nåt. Börjar med en runda på cirka 30 minuter och sen kanske jag ökar på när jag blivit proffs.
    När jag kom tillbaka gjorde jag lite rygg- och magövningar. För att känna mig lite mer som mig själv fikade vi sedan bullar och kakor för tio personer ungefär.
    Leif har cyklat runt stan och handlat mat åt både oss och Ralf så vi klarar oss genom helgen samt en flarra vin som vi ska bli fulla av till hockeyn. Nu måste AIK ju vinna, eller?

Vaknade just från en timmes dagssömn och nu ska vi snart bänka oss framför teven. Det enda vi inte gjort idag är att städa vilket börjar bli väldigt påtagligt just nu. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0