Tröttast i stan.

När jag hade min sista kund idag slog tröttman till. Jag höll nästan på att somna stående med saxen i handen. Trots det åkte jag till Iksu där Linda och jag faktiskt tränade på rätt bra. Vi tog inte ut oss totalt men man måste ju börja lugnt. Känns ruskigt skönt nu i alla fall.

Imorgon är det fredag och det är så skönt! Ska sova hela helgen! Först blir det hårfix imorgon kväll. Jag  ska bara fixa utväxten och inte klippa så det går nog rätt fort. Rätt så välbokat med kunder imorgon också så jag ska gå och lägga mig snart så jag är pigg.

Idag på lunchen tänkte jag ju köpa ett par till jeans. I stället blev det Frank Dandy-underkläder. Ett par till mig och ett till Leif. Dom är ju så jävla sköna!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0