Välkommen vinter!


Nu så dalar lapphandskar ner från himlen. Det är alldeles blank is under snön. Det blåser från sidan och folk går lite lätt ihoplutade utanför fönstret ser jag. På salongen är det lugnt. Lön om två dagar, det märks.

Igår var jag ute och sprang igen och det var kul. Kände att min kondition finns någonstans där inne och väntar på att få vakna till liv. Vände huvudet mot solen och blundade för att suga åt mig så mycket ljus som möjligt. Hoppas min peppighet fortsätter hålla i sig. Mina ben är i alla fall rätt tunga idag. Joggning tar ordentligt på insida lår och röv/rumpa känner jag. Tror jag ska ta en paus idag fast jag är lite sugen ändå. Imorgon ska i alla fall Linda och jag på gymmet igen. Denna gång mitt gym och inte stor-Iksu.

I övrigt inget nytt under solen (molnen). Tatuering på onsdag (!) och stundade gemensam ekonomi (!) för att kunna spara pengar som sär i vår. Vi ska leva på luft och köpa ingenting typ. Spännande. Jag måste ju få köpa lite kläder eftersom jag förstör dom rätt flitigt på jobbet men mycket mindre ska inhandlas. Fortsättning följer... Förhoppningsvis kommer vi landa på en vit strand med grönblått vatten inom några månader.

Nu ska jag invänta lunchen som ska bestå av vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0