Joggingtankar.


När jag är ute och försöker jogga tänker jag på alla möjliga sjuka saker. Alla jag möter är potentiella mördare så ibland måste jag nästan tokspringa för att slippa för att överleva.

Sen har jag märkt hur mycket lättare det är att springa när man inte tänker på att man gör det.

Idag tänkte jag till exempel på vattenfåglar på dagens runda. Dom har det rätt ultimat. Flyta omkring på älven, dyka skitlänge och stundtals flyga. Dom kan ju göra vad dom vill nästan!

Nu ska jag in i duschen och sen till Anna på jobbet på fördrink. Kvällen ska spenderas med Loreals säljare som ska bjuda oss på mat och bowling eftersom vi vann en säljtävling. Sen får vi se vart kvällen för oss!

Hejdå!

Förresten så träffade vi grannarna igen. Allt är löst och musiken hörs mycket mindre nu. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0