Not dead but not alive.


Alltså varför är jag så här trött? Tror det kan bero på att jag är lite allergisk mot dessa partiklar som flyger omkring i luften.

Annars har jag lite av en svacka i mitt ointressanta bloggande. Ord såsom bloggpaus har dykt upp i min hjärna.

Fyra arbetsdagar till Sweden rock. 14 till semestern. Har så jäkla fina bikinis till stranden så att jag nästan känner mig snygg. Inte ofta man känner så annars när man står framför spegeln och är blekfet.

Leif såg nyss en skeppsråtta. Ska aldrig mer gå utomhus.



Lägenheten vi kollade på förra veckan var förresten liten, varm och utan fönster.

Snart har vi en systemkamera! Any day now.

Kommentarer
Postat av: Idobitch ;)

Du får inte sluta blogga Bettan!! Vad för roliga grejjer ska jag fördriva tiden med då?? Å hur ska jag kunna fortsätta ha stenkoll på vad som händer å sker hemma hos dig då lizzom? Keep up the good work baby, då blir Ida glader ;)

2009-05-27 @ 23:58:27
Postat av: Anna

ja men precis, kan inte annat än hålla med!! Du behöver ju inte sätta så höga krav på dej att du måste blogga så ofta... så kankse lusten och orken kommer tillbaka.

2009-05-28 @ 09:38:10
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0