Söööndagen.


Jag är så lycklig över att Leif mår bättre. Han har börjat kunna äta och blir sig själv mer och mer för varje dag. Han äter rätt mycket mediciner och dom hjälper tydligen!

Ska klargöra lite vad det är som hänt i hans lilla mage. Han har ju gallsten och sen har det gått hål på gallblåsan. Han har även en väldigt stor inflammation i magen och säkert nåt mer. Bra klargörelse va? Han ska i alla fall opereras i höst. Förhoppningsvis får han må bra i sommar.


Vi har suttit ute vid älven med Linda ett par timmar nu. Stundtals riktigt varmt! Hon har gjort en svein-snygg tatuering på foten som hon avtäckte idag.

Insåg förresten att jag ju fan har lika kort hår som på bilden studiobilden i nåt inlägg nedan. Nu SKA jag spara ut det.




Nu ska jag gå och vila bredvid Leif.

Laters, skaters!

Kommentarer
Postat av: hanne

stackars leif... ska man behöva vänta så länge på att opereras? tur att han mår bättre iaf!

2009-05-03 @ 19:04:30
URL: http://hekkula.blogspot.se
Postat av: Anonym

Va skönt att han sakta men säker blir sig själv igen.... Nöjd och glad.

Två veckor kvar nu sen blir allt som vanligt igen....

/J

2009-05-04 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0