Vååår.

Nu har Ralf och jag varit ute en och en halv timme i det (ÄNTLIGEN) underbara vårvädret.

Vi träffade en jättesöt blandrasvalp som Ralf blev som tokig med. Jag och ägarinnan till valpen kom på oss själva med att båda kalla våra hundar Ralf. Visade sig att vi båda valt det coolaste namnet. Hur stora är oddsen?!

Vi bestämde en dejt till nästa onsdag också eftersom Lill-Ralf (min) och Stor-Ralf gick så sjukt bra ihop. Kul med nytt folk och hundar.

Vet ni? Om tre veckor sitter jag på en festival och dricker öl i solen (förhoppningsvis).

NU: dusch. Sen jobb.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hej Bettan! Inte igår, tror knappt att du minns mig men friskvårdsvärdinnor, Evelina Forsgren och Frida lindqvist är väl våra gemensamma nämnare. Inte att förglömma, Sweden Rock.



På tal om just Srf, bud å att dra ner Frida dit, så hon kanske äntligen förstår meningen med livet.

Ses kanske där!



/Vilda Hilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0