En helg i en mysbyxa.



Vill aldrig ta av mig mjukisbyxorna. Tänk den som finge arbeta i dom!


Skön helg har det varit. Otroligt kul hos A&M igår, önskar man bodde närmare så det kunde bli oftare. Ni är så klart välkomna till oss också när ni vill! :)

Fick i alla fall lite klarhet i vissa saker igår under vårt besök där och tog ett beslut som känns bra.


Idag firade vi morfars med rätter fyllda med Västerbottensost. Bara för att den görs i Burträsk behövs den inte tryckas in i allt kan jag tycka. Det var i alla fall en trevlig dag som avslutades med en trevlig bilresa med J&J. Jag gillar när man hinner träffa många människor på kort tid.


Imorgon är det måndag. SÅÅÅÅÅ KUL! Särskilt när jag ska jobba sex dagar nästa vecka. Tur att helgen blir bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna

maila din adress vid tillfälle så kommer ett brev på posten med mer inspiration! jag hittade igen dom ;)

2009-11-09 @ 13:47:04
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0