Lugna puckar.



Det är så otroligt lugnt på jobbet nu. Både skönt och tråkigt. Skönt för att man hinner umgås ordentligt och dricka mycket kaffe men dåligt för att dagarna känns rätt långa. Snart börjar julruschen och då kommer jag säkert att klaga för att jag saknar den lugna tiden. ALDRIG är man då nöjd.

Ikväll har jag testat vara huslig. Gjorde en god lasagne och matlådor. Sedan har jag testat "scrapping". Jag är värdelös på det men det var rätt skoj. Lite terapi faktiskt!

Nu blir det sovning, jag har ju som bara torsdag imorgon eftersom jag jobbar lördag också, så jag måste vara utvilad.

På lördag bär det dessutom av till min farbror och hans fruga efter jobbet. Ska bli kul, har aldrig varit där förr. Vi kommer hem igen på söndag. Kan passa på att säga grattis till Birgitta som fyller år idag också. GRATTIS!


Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0