Nu till FINALEN!



Tusen tack för alla åsikter och kommentarer! Jag är rörd!

Jag skulle dock behöva er hjälp igen. Jag har bestämt mig för att det antingen blir glasögon nummer ett eller tre.
Det är dom jag känner mig tryggast i. Problemet är att jag älskar båda exakt lika mycket!

Nummer ett är lite väl stora kan jag känna ibland. Bilden visar inte riktigt hur det ser ut men dom täcker hela ögat och ögonbrynet. Nummer tre däremot är lite nättare och mycket lättare på nosryggen.

Trots detta är jag ändå osäker. Båda är så olika!

Så därför ber jag er att kolla på bilderna i inlägget nedan och nu hjälpa mig bestämma om jag ska ha ettan eller trean.

TACKARRRRRRR!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ta dom som är bekvämast;)

2009-11-17 @ 21:37:54
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman, nr 3 tycker nästan jag, men du känner nog bäst själv! God natt/J&J

2009-11-17 @ 22:29:09
Postat av: Idalainen

Jag hade gått för nr 3, jag tycker dom var superfina och du ser fantastiskt bra ut med dom på! Sen om du ska tänka praktiskt så är det ju alltid en fördel med en båge som sitter bättre på nästippen, skönare så :) MEN, det är ju du som ska bära dom, så ta dom som känns bäst, låt magkänslan styra :)

2009-11-17 @ 23:47:20
Postat av: Frida

Nr 1 röstar jag på

2009-11-18 @ 09:25:40
URL: http://www.designfridaholm.se
Postat av: Bolin

ta dom som sitter skönast. jag har haft mina i snart 3 år och jag har aldrig slutat störa mig på att jag inte gillar hur dom sitter. Det låter nog som att du föredrar 3an. Sov på saken nån dag till så kommer du nog fram till ett beslut :)

2009-11-21 @ 16:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0