Tolv år.



Jag har varit allmänt snurrig och trött idag. Glömt saker och varit allmänt ofokuserad. Har inte direkt tänkt på något särskilt men har känt mig lite konstig bara. Sen kom jag på anledningen.

Idag är det tolv år sen pappa dog. TOLV år. Helt sjukt. Jag sa till Leif igår att snart har jag levt halva livet utan honom och det känns fruktansvärt sorgligt. Orättvist. Orkar inte skriva en massa mer idag utan ska försöka tänka på roliga saker jag minns i samband med honom.

Jag är inte direkt troende men någonstans tror jag att pappa och farmor äntligen fått träffas igen och det är en stor tröst idag.


Bifogar en fin bild av mina föräldrar då det begav sig. Tror nog detta är någon sorts förlovningsfoto från -76.







Köpte även en ram idag och satte in lite foton av farmor, farfar och pappa som jag fick i Luleå.





Sådärja. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild,varma tankar till dej,mamma

2009-11-24 @ 21:20:55
Postat av: Anonym

Snygg bild,varma tankar till dej,mamma

2009-11-24 @ 21:23:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Snygg bild,varma tankar till dej,kram

2009-11-24 @ 21:25:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Ammy

Vilken smart ram för alla dessa småbilder, vart hittade du den? Jag diggar förlovningsbilden, vilket skönt mode. Ja den 24:e november glömmer man inte i första taget, varma kramar

2009-11-26 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0