Älskade ledighet.


Har gett mig ut i spåret idag. Startade sjukt lugnt och joggade bara ett varv, alltså ca. 2 kilometer. Man måste börja lugnt, särskilt eftersom jag gick all in i lördags och på så sätt förstörde den lilla konditionen jag redan hade. Avslutade allt med lite arm- och magövningar här hemma. Får se om jag kanske vågar mig till gymmet snart, för nu ska jag fan blir tränad. Magrutor och hela köret! Eftersom jag gillar att äta goda saker så är det nog bra att kompensera det med att röra på sig lite, plus att mitt jobb är sjukt slitigt för min otränade kropp.

Funderar dock på att byta gym, det jag har kort på nu ligger nära där vi bodde förr och åt helt fel håll nu. Det finns ett ställe som ligger mellan där jag bor nu och jobbet och det är ju lite smartare. Plus att både Anna och Johanna tränar där.




Nu ska jag hoppa in i duschen, har dejt med Leif på stan om en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0