Bilder på djur och ting.



Igår var vi i farmors hus och jobbade som tokar och hann faktiskt rätt mycket. På onsdag är första visningen av huset. Det känns skönt men också väldigt vemodigt. Det där huset har alltid varit mitt favorithus. När man var där fick man alltid sjukt gott kaffe och ännu godare kakor. Det är ju ett sånt ställe som alltid ska finnas kvar, tror man. Hoppas verkligen att den som köper det tar god hand om det.

Här följer lite foton på helgens aktiviteter:

Min farbrors hund, Sessan.



En ledsam syn:




Vi fick med oss lite söta hyllspetsar från huset. Trodde aldrig att jag skulle vara en sån som använder hyllspetsar men det blev fan rätt sött! Nu fattas bara att måla insidan av skåpen vita men eftersom vi inte äger lägenheten blir det nog inte av.








Fick även med oss en fin lampa som får fylla ut sovrummet som inte alls är klart. Det fattas fortfarande sängbord och saker på väggarna men det kommer tids nog!




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka gulliga spetsar, precis i min smak;) Lampan var ju också jättefin. Det kan ju faktiskt vara kul att ha kvar nån fin sak som sin farmor har haft. Jag fick klockan som vi har i köket...

2009-10-04 @ 20:08:53
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Ammy

Vart ju tokfint med lampan, vilken tur ni tog den. Själv har jag just satt upp klockan på väggen och ställt in micron i köket. Gungstolen har jag inte fått hem från pappa än, men den som väntar på något gott =)

2009-10-05 @ 12:36:02
URL: http://konstapeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0