Jag är förtrollad!



Alltså, Upp var/är en helt fantastisk film! Se den! Ta med er barn om ni har och SE DEN! Ska se den igen med Leif så snart som möjligt.


Synd att kvällen skulle sluta så fatalt jävla illa. Var så rädd för en otäck karl på vägen hem att jag inte vågade sluta prata med Leif i mobilen. Samtidigt ville jag cykla hem för att komma ifrån det otäcka. Cykla med mobil= dålig idé. Har så helvetets ont i armbågen nu alltså. Hoppas jag klarar jobbet imorgon.

Visst fan är det hemskt att man ska vara så rädd att man måste slå ihjäl sig på väg hem?

Måste köpa bil, busskort och fixa direktnummer till taxi.







P.S. Det enda lite roliga med att jag ramlade är att mamma gjorde det idag också, med cykeln! När vi pratade kom vi fram till att vi hade en bula på exakt samma ställe under knät. Du och jag är samma sort.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Hur mycket shoppar du för i månaden? =)

2009-10-17 @ 00:35:52
URL: http://ellenorwestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0