Ojoooojoj!



Nu har jag fått håret färgat och luggen klippt. Klippte en riktigt kort, rak lugg och blev lite mer kopparfärgad. Kanoners! Bild kommer kanske senare.


Idag har jag även fått veta att jag och Anna på mitt jobb ska få åka till Stockholm sista helgen i november på kurs hos Toni & Guy! Så Spännande! Både en visning och en s.k. workshop ska det vara, alltså att vi får ha en egen modell som vi får klippa och färga enligt massa nya trender och tekniker. Så sjukt! Kursen kommer vara på lördagen, alltså den 28:e nov och jag kommer ner på fredagen. Åker hem söndag, så detta betyder alltså att jag är där fredag kväll till söndag afton. Får jag sova hos nån?! Vågar ju inte utgå från att Tony Tiger har plats nu när han skaffat tjejja.

Annars tänkte jag lyxa till det och bo på hotell. Vi får se!

Nu ska jag dra mig mot sängen, hade tänkt försöka hinna träna imorgon bitti. Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0