Så här känn' jag mig idag.







Skönt med sovmorgon ju men jag tror att det här med vintertidsinställningen har kommit åt mig. Är konstant dödstrött alltså. Till och med Ralf sprang och la sig under täcket igen.


Då kan man ju tänka att det ju "snart" är jul och att då får man ju vara ledig. Ja, kanske vissa men vi har stängt fyra dagar och sen är det jobb igen. Vi har till och med öppet på nyårsafton i år. SANSLÖST! Förra året var jag ledig fem dar över jul och jobbade + flyttade mellandagarna och nyår. Detta resulterade i att lagom till sommarsemestern är man ju för fan helt utarbetad. Ja, jag blir så arg när jag tänker på det men jobbar man inom handeln så gör man.

Kommentarer
Postat av: Steamer

tsk tsk, jag har så mycket ledigt till jul att jag inte ens får full CSN den månaden.

2009-10-28 @ 18:38:56
URL: http://mhossbo.blogspot.com///

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0