Saker jag fått från farmor.



Tänkte redovisa några små saker som hamnat i vårt hem från farmors underbara hus. Främst för min släkt (varav vissa tjuvläser min blogg) men också för allmänheten så klart.



Dessa ljusstakar som jag egentligen tycker är fula men ändå på nåt sätt passar in hemma hos oss. Betyder det att vi har ett fult hem?




Det är bra att veta vilket datum och månad det är. Gäller bara att ändra datum varje dag också.




Fina burkar!




En underbart fin fåtölj, farmors blomma och en fin bricka under det röda ljuset. Alla tre har fått ett nytt hem hos oss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint ni har det!

2009-10-13 @ 21:29:04
Postat av: Ammy

Supernajs vart det ju, se hur gamla saker kan få nytt liv. Jag har inte fått upp alla saker än som jag tagit från farmor, men snart så.

2009-10-14 @ 13:49:52
Postat av: Anna

Superfint!!! Jag älskar burkarna, men jag är ju burktokig som du vet.....

2009-10-14 @ 18:58:19
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0