Se Upp!



Haha, kul att skickade ett sms till Linda för nån dag sen där jag skrev: "Vill du se Upp på fredag?" Menade så klart filmen Upp men det var kanske lite dumt formulerat märkte jag i efterhand.

I alla fulla fall ska jag och Jossan gå och se den imorgon kväll, med 3D-glasögon och massa varma chips! På lördag ska jag hänga med Linda jävlart direkt efter jobbet så jag inte hinner gå hem och somna i soffan. Får se vad vi hittar på... Film? Vin? Guitar hero? Skönt att mina dagar är bokade när Leif är borta på jakt (som vanliiiigt).



Tänkte verkligen försöka ta mig till gymmet imorgon före jobbet men det här kommer bli fjärde gången jag försöker så vi får se hur det går. Det är ju så mörkt på morgonen...


Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0